Palautusehdot

Me Mirrykorulla haluamme, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi. Jos jokin ei vastaa odotuksiasi, voit huoletta tutustua palautus- ja hyvityskäytäntöömme. Alta löydät selkeät ohjeet ja ehdot.

1. Palautusoikeus ja ehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.  Tämä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa ilmoittaa meille palautuksesta tuotteen saapumisesta.

Palautusilmoituksen jälkeen sinulla on 14 päivää aikaa toimittaa tuote takaisin meille. Emme voi hyvittää tuotteita, jotka palautetaan ilmoittamatta tai palautetaan myöhässä. Säilytä palautuskuitti todisteena, että tuote on lähetetty ajoissa.

Palautettavan tuotteen on oltava:

  • Alkuperäisessä kunnossaan, käyttämätön ja myyntikelpoinen.
  • Alkuperäisessä pakkauksessaan ja kaikki laput kiinnitettyinä.
  • Tuote, jota ei ole räätälöity omalla kuvallasi. (Katso "Räätälöityjen tuotteiden palautus" -osio alla.)

2. Palautusprosessin aloittaminen

Aloittaaksesi palautuksen, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@mirrykoru.fi tai yhteydenottolomakkeemme kautta verkkosivuillamme. Kerrothan viestissäsi:

  • Tilausnumerosi
  • Palautettavan tuotteen nimi/koodi
  • Syyn palautukselle (auttaa meitä parantamaan toimintaamme)

Saat meiltä palautusohjeet ja toimitusosoitteen sähköpostitse. Älä palauta tuotetta ennen kuin olet saanut meiltä ohjeet.

3. Palautuskustannukset

Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista toimituskustannuksista, ellei tuote ole viallinen tai väärä. Suosittelemme käyttämään seurattavaa toimitustapaa, sillä emme vastaa palautuksista, jotka eivät saavu perille.

4. Hyvitykset

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, lähetämme sinulle sähköpostitse ilmoituksen hyvityksen tilasta. Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään ja summa palautetaan alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa. Hyvityksen näkyminen tililläsi voi kestää muutaman pankkipäivän. Asiakkaan tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja ainoastaan palautusprosessin toteuttamiseksi.

5. Viallisen tai väärän tuotteen palautus

Jos olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, pahoittelemme syvästi. Ota meihin yhteyttä välittömästi osoitteeseen info@mirrykoru.fi ja liitä mukaan valokuva tuotteesta sekä lyhyt kuvaus ongelmasta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian ja annamme ohjeet viallisen/väärän tuotteen palauttamiseen ja uuden tuotteen toimitukseen tai hyvitykseen. Tässä tapauksessa vastaamme palautuksen toimituskustannuksista.

6. Räätälöityjen tuotteiden palautus

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden käyttää 3D-kustomointityökalua, joka antaa asiakkaiden luoda koruja omia kuvia käyttäen. Työkalua käyttäessä on tärkeää huomioida räätälöityjen tuotteiden palautusehdot.

Räätälöidyillä korvakoruilla, joihin asiakas on itse ladannut kuvansa, ei ole kuluttajansuojalain mukaista vaihto- tai palautusoikeutta, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä tai se ole vahingoittunut kuljetuksen aikana. Tarkista lataamasi kuvat ja tekstit huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista.

7. Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Jos et ole saanut hyvitystäsi luvatussa ajassa, tarkista ensin pankkitilisi. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen näkyminen voi kestää jonkin aikaa. Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et vieläkään ole saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@mirrykoru.fi.

8. Palautusohjeet

Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi seuraavasti:

  1. Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@mirrykoru.fi tai käytä verkkosivumme yhteydenottolomaketta.
  2. Kirjoita viestiin seuraavat tiedot:
    • Tilausnumerosi
    • Palautettavan tuotteen nimi tai tuotekoodi
    • Lyhyt kuvaus palautuksen syystä
  3. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan, ja varmista, että kaikki tuotelaput ovat kiinnitettyinä ja tuote on myyntikunnossa.
  4. Toimita palautus postitse alla olevaan osoitteeseen 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta.
    Suosittelemme käyttämään seurattavaa lähetystapaa, sillä emme vastaa palautuksista, jotka eivät saavu perille.

Palautusosoite:
Mirrykoru Oy
Yliopistonkatu 37 C 76
20100 Turku

  1. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen palautuksen hyväksymisestä ja hyvityksen käsittelystä.

 

9. Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista tai hyvityksistä, ota meihin yhteyttä:
Mirrykoru Oy
Sähköposti: info@mirrykoru.fi
Puhelin: 045-78755496
Osoite: Yliopistonkatu 37 c 76, 20100 Turku

Päivitetty 11.6.2025